wtorek, 5 czerwca 2018

International Festival of Photojournalism - Visa pour l'image, Perpignan

W ostatni czwartek dostałam wiadomość, że jako jedna z 10 osób z całej Polski zakwalifikowałam się do programu edukacyjnego Canona, dzięki ktoremu wezmę udział w festiwalu fotografii reportażowej Visa pour l'image w Perpignan, we Francji już na początku września. Jakby tego było mało, Canon opłaca cały wyjazd - przelot, zakwaterowanie oraz posiłki. Już nie mogę się doczekać tej fantastycznej przygody!

W obszarze fotografii reportażowej jestem laikiem. Sami wiecie, że od początku mojego zainteresowania fotografią idę w stronę mody i fotografii ludzi. Dopiero zaczynam przygodę z reportażem. Mam nadzieję, że ten wyjazd pomoże mi podszkolić się w tego rodzaju fotografii.

Więcej o samym festiwalu tutaj: International Festival of Photojournalism

Zobaczcie sześć z dwunastu zdjęć, które zgłosiłam:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz