czwartek, 8 maja 2014

My Fashion Session

We wtorek miałam przyjemność robić zdjęcia Magdalenie Krupie z agencji D'Vision. Pogoda była idealna na sesję, a miejsce, konkretnie Łazienki Królewskie w Warszawie, świetnie pasowało do klimatu, który chciałam stworzyć na fotografiach. Do tego wszystkiego dziewczyny, z którymi współpracowałam ( modelka i makijażystka) umiliły mi całe 2,5h.
Magda jest jeszcze młoda, ale za to jest świetną modelką. Jej uroda doskonale uzupełniała stylizacje, które przygotowałam. Wszystko te elementy spowodowały, że cała sesja przebiegła w bardzo dobrej atmosferze, przy zachodzącym słońcu, którego światło jest genialne do robienia sesji zdjęciowych.  Teraz możecie zobaczyć parę zdjęć z backstagu. Efekty przedstawię już niedługo :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz